1- اهداف مشخصی را در حوزه کاری خود بنویسید؛ اهدافی که ضمن برآورده سازی آرزوهای شخصی تان بتواند به تحقق اهداف کارفرمایتان نیز کمک نماید و سپس این لیست اهداف را به اطلاع کارفرمایتان برسانید و وی را در جریان پیشرفت خود قرار دهید.

2- برای شغلتان نتایجی را تعریف کنید که تفاوت ایجاد کند و اینکه چگونه می توانید بر مبنای نقاط قوت تان بیشترین تاثیر را داشته باشید؛ اهدافی را تعریف کرده و برای تحقق  آنها، مهلت زمانی مشخص کنید.

3- اصل صداقت می بایست در تمامی تصمیم گیری های مدیر متجلی شود.

4- کسانی که با آنها کار می کنید، در طی چند هفته می فهمند که آیا شما صداقت دارید یا خیر.

5- کارکنان ممکن است که از ناتوانی، ناآگاهی و یا حتی بد خلقی  یک مدیر بگذرند اما فقدان صداقت یک مدیر و گناه مدیران ارشد را در انتخاب آن مدیر نخواهند بخشید.

6- همه رهبران کارآمدی که من با آنها برخورد داشته ام، از 4 نکته ساده آگاه بوده اند:

📌یک رهبر کسی است که پیروانی دارد؛

📌آنچه محبوبیت می آورد ، نتایج است نه خود رهبری؛

📌رهبران به شدت در معرض دید قرار دارند، آنها الگو می آفرینند؛

📌رهبری یک درجه، امتیاز، عنوان یا پول نیست؛ رهبری مسئولیت است.

منبع:iran_hrm @