برخی از کارکنان خیلی اهل پاسخگویی و بازخورد نشان دادن نیستند؛ به ویژه هنگامی که برای رفع مشکلاتی که در کار خود دارند تحت مربی گری قرار می گیرند.

تلاش مدیر به عنوان مربی برای دریافت پاسخی از این دسته از کارکنان تنها ممکن است به تکان دادن سر توسط آنها منجر شود.
اما چطور می توان از کارکنان کم حرف بازخوردی دریافت کرد؟
نانسی برادسکی، مشاور انجمن LLC پیشنهاداتی دارد:

✅آرام صحبت کردن و استفاده از وقفه های طولانی در بین صحبت های خود را یاد بگیرید.

✅ با رفتار خود نشان دهید که تا زمان دریافت پاسخ مناسب منتظر می مانید.

✅با طرح سوالات باز به طرف مقابل کمک کنید به طرح و راهکاری مناسب دست پیدا کند.

برگرفته از کتاب از مربی تا مرشد، ترجمه سعید هداوند و مهدی مهدوی عرب.
منبع:iran_hrm@