امروزه سازمان های پويا و دانش مدار با داشتن سه ويژگی مستمر:

1-" آشنايی با دانش"

2-"مهارت بکارگيری دانش"

3-"انگيزه و تمايل به کاربردی کردن دانش"

در کارکنان خود در کليه سطوح می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

در فرهنگ جديد لغات آکسفورد، واژه کايزن را روشی مستمر در بهبود کار، اثر بخشی فردی و نظاير آن در قالب فرهنگ کار بيان می کند.

البته بهبودی که همگان اعم از مديران و کارکنان بايد به آن توجه کنند و تقريبا ً کم هزينه باشد.

فلسفه کايزن، بر اين اساس بنا شده که شيوه زندگی ما اعم از کاری، اجتماعی و خانوادگی، بر تلاش در جهت بهبود مستمر تمرکز يابد.

نتیجه گیری راهبردی:
پيام استراتژی کايزن در اين جمله خلاصه می شود که حتی يک روز را نبايد بودن ايجاد نوعی بهبود در يکی از بخشهای سازمان يا شرکت سپری نمود.
منبع: tarfandemodiriat @