همه ی مردم کسانی را که با آنها راحت می شود کار کرد و کسانی را که این طور نیستند، می شناسند.حال، چه تازه کارتان را شروع کرده باشید چه سالها در این شرکت به کار مشغولید، در نهایت به جایی می رسید که از خود می پرسید چرا کار کردن با بعضی از مردم سخت تر از دیگران است. برای حل این مشکل باید حسن خلق داشته باشید. حسن رفتار در محل کار به معنای این است که طوری با دیگران رفتار کنید که همواره به شما نظر مثبتی داشته باشند. حتی زمانی که محیط کار پر تنش است، یا دیگران چندان به شما کمک نمی کنندو بعضی ها گستاخانه با شما برخورد می کنند، باز هم باید بتوانید حسن خلق خود را کاملا حفظ کنید.
مسئله ای که نباید فراموش کنید این است که مشکلات کوچک اگر حل نشوند، به مرور زمان به مشکلات بزرگتری تبدیل می شوند. لغزش ها و اشتباهات کوچک، ناسزا گفتن، کج خلقی و.. اعصاب همه را به هم میریزد. رفتارهای تندتر مثل خشمگین شدن، فریاد کشیدن و.. را هیچکس تحمل نخواهد کرد. البته ، هر کسی در زندگی خود لحظات بدی را تجربه می کند و طبعأ در آن موقعیت ها حال و روز خوبی نخواهد داشت. انسان خوش رفتار اگر دچار مشکلی شود، سعی می کند عذرخواهی کند و برای بهبود وضعیت به شدت تلاش می کند. اگر قرار شود رفتار خود را اصلاح کند، با حسن خلقش سعی می کند به هر وسیله ای، ناهمواری ها را از بین ببرد و این روند را تسریع و تسهیل کند.

منبع: کانال کارمند برتر