میز کار:

چطور انتظار دارید کارمندان شما منظم باشند و دستورات شما را یکی پس از دیگری پذیرفته و اجرا کنند هنگامی که میز کار شما مرکز تلنبار نامه های اداری است. وقتی شما نمی توانید میزی به آن کوچکی را اداره کنید چطور می توانید یک سازمان را اداره کنید؟ بنابراین:

1- مراقب میز کارتان باشید اجازه ندهید نامه ها و وسایل اضافی روی آن تلنبار شوند.

2- یکی کازیه مناسب روی میز خود بگذارید و نامه های ورودی و خروجی  و در دست بررسی را روی آن مشخص کنید و هر روز وقتی را برای بررسی این نامه ها بگذارید و هیچ نامه ای را روی میز خود رها نکنید.

نتیجه راهبردی:
 وقتی کارمندان شما با میز مرتب و همیشه آراسته شما روبرو می شوند، به شما افتخار می کنند و یاد میگیرند که منظم تر باشند.

منبع: کانال ترفند مدیریت                                                        tarfandemodiriat @