1-انجام کارهای درست خیلی مهمتر است از اینکه کارها به درستی انجام شود.

2-اگر به دنبال یک چیز جدید هستید باید انجام چیز قبلی را متوقف کنید.

3- هیچ چیز غیرمفیدتر از آن نیست که اساساً کاری را که نباید انجام بدهید به بهترین نحو انجام دهید.

4- آن چیزی بهبود پیدا میکند که اندازه گیری بشود.

5- نتایج از تشخیص و عملیاتی کردن فرصت ها بدست می آیند نه از حل و فصل مشکلات.    

6- بسیاری از اوقات آنچه که مدیریت نامیده می شود فقط شامل مشکل کردن انجام کارهاست.

7- کسانی که ریسک نمی کنند، معمولاً در طی یکسال تقریباً مرتکب دو اشتباه بزرگ می شوند و کسانی هم که ریسک می کنند معمولاً در هر سال تقریباً مرتکب دو اشتباه بزرگ می شوند!

8- مدیریت یعنی انجام کارها به درستی در حالی که رهبری یعنی انجام کارهای درست.

منبع: https://telegram.me/iran_hrm