۸ نکته طلایی از پیتر دراکر که می تواند دنیای شما را تغییر دهد!
1-انجام کارهای درست خیلی مهمتر است از اینکه کارها به درستی انجام شود.
2-اگر به دنبال یک چیز جدید هستید باید انجام چیز قبلی را متوقف کنید.
3- هیچ چیز غیرمفیدتر از آن نیست که اساساً کاری را که نباید انجام بدهید به بهترین نحو انجام دهید.
4- آن چیزی بهبود پیدا میکند که اندازه گیری بشود.
5- نتایج از تشخیص و عملیاتی کردن فرصت ها بدست می آیند نه از حل و فصل مشکلات.
6- بسیاری از اوقات آنچه که مدیریت نامیده می شود فقط شامل مشکل کردن انجام کارهاست.
7- کسانی که ریسک نمی کنند، معمولاً در طی یکسال تقریباً مرتکب دو اشتباه بزرگ می شوند و کسانی هم که ریسک می کنند معمولاً در هر سال تقریباً مرتکب دو اشتباه بزرگ می شوند!
8- مدیریت یعنی انجام کارها به درستی در حالی که رهبری یعنی انجام کارهای درست.
منبع: https://telegram.me/iran_hrm
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ ساعت 6:23 توسط مهسا حاجیان
|
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی- منابع انسانی